M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowi ludzie w Grey Group

Magdalena Lipińska | 3 października 2011, 06:00

Do Grey Group dołączyli Katarzyna Pomorska jako deputy BTL creative director oraz Ivan Hernandez jako strategic development advisor.

Do Grey Group dołączyły dwie osoby: Katarzyna Pomorska i Ivan Hernandez.

Katarzyna Pomorska od początku października zasili dział kreatywny jako deputy BTL creative director. Jej kompetencje dotyczyć będą działań BTL oraz shopper marketingu. Wcześniej Pomorska zajmowała stanowisko creative directora w 4Frame, pracowała również dla Scholz & Friends, DDB oraz Richmond Media. Z Grey Group Polska współpracowała już także wcześniej jako freelancer. Katarzyna Pomorska jest absolwentką Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi na Wydziale Grafiki.

Ivan Hernandez, od września piastujący stanowisko strategic development advisora Grey Group, zarządza procesami rozszerzania oferty wszystkich spółek grupy.

- Jednym z głównym zadań Ivana będzie rozwój biznesu Grey Group ze szczególnym naciskiem na wykorzystanie kompleksowych strategii komunikacyjnych z zaangażowaniem nowych mediów. Ivan ma ogromne doświadczenie i unikatową wiedzę z zakresu realizacji działań marketingowych w internecie – mówi Rafał Baran, CEO Grey Group.

Ivan Hernandez ukończył studia MBA na Uniwersytecie w Bradford i Akademii Leona Koźmińskiego. Pracował w MTV Networks Poland, Korn/Ferry International oraz jako dyrektor strategii w agencji Brand New Heaven i social media marketing director w firmie konsultingowej NetMaszyna. W Akademii Leona Koźmińskiego dla słuchaczy studiów MBA i BBA prowadzi m.in. zajęcia z zakresu marketingu internetowego, strategii rozwoju biznesu oraz zarządzania ścieżką kariery.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,