Przetargi

Totalizator Sportowy nie wyklucza rozpisania przetargu na media

W ciągu kilku tygodni zapadną decyzje dotyczące rozpisania przetargu na kreację i media.

Totalizator Sportowy w ciągu najbliższych kilku tygodni podejmie decyzję o rozpisaniu przetargu na obsługę kreatywną. Jak powiedział Wojciech Szpil, członek zarządu odpowiedzialny za sprzedaż i marketing w Totalizatorze Sportowym, firma nie wyklucza rozpisania przetargu na planowanie i zakup mediów. Obecnie współpracuje w tym zakresie z ZOG-iem, z którym ma podpisany bezterminowy kontrakt.

Pracująca dla marketera agencja reklamowa Tuba Uds.N od kilku miesięcy nie przygotowuje już żadnych projektów kreatywnych (zajmuje się tym Propeller). Jakub Furmaniak, managing director Tuby, poinformował, że jego agencja nie zamierza brać udziału w planowanym przetargu reklamowym Totalizatora.

(współpraca: BG)