Kraj

Limitowany Żubr wsparty kampanią [WIDEO]

Kompania Piwowarska rozpoczyna jesienną kampanię piwa Żubr promującą jego nowy wariant - Ciemnozłoty.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FvcG89ucCoXw%22%7D
1 października rozpoczęła się kampania reklamowa limitowanej edycji Żubra Ciemnozłotego, piwa wprowadzonego przez Kompanię Piwowarską. Jednym z narzędzi zaplanowanych działań jest emisja 30-sekundowego spotu TV, który został zrealizowany w konwencji filmu przyrodniczego. Za koncepcję kreatywną spotu odpowiada agencja Paralotna, która współpracuje z tą marką od dwóch lat.

Ponadto w kampanii użyte zostaną billboardy, prowadzone też będą działania w internecie (m.in. na stronie www.zubr.pl oraz na profilu marki w serwisie Facebook). Kampanię wspierać będzie także reklama prasowa oraz materiały POS umieszczone w punktach sprzedaży – zarówno w sklepach handlu tradycyjnego, jak i nowoczesnego.

Kreacje materiałów do prasy, internetu, OOH oraz POS przygotowała agencja Tequila\Polska. Planowanie i zakup mediów do kampanii zrealizował dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi Alert Media Communications.

Żubr Ciemnozłoty jako edycja limitowana jest dostępny w sprzedaży od września i pozostanie na półkach sklepowych do lutego 2012 r. Piwo dostępne będzie w trzech rodzajach opakowań: butelka 0,5 l, puszka 0,5 l oraz czteropak puszek 0,5 l. Poziom alkoholu w Żubrze Ciemnozłotym wynosi 6,9 proc., poziom ekstraktu – 15 proc.