1 października rozpoczęła się kampania reklamowa limitowanej edycji Żubra Ciemnozłotego, piwa wprowadzonego przez Kompanię Piwowarską. Jednym z narzędzi zaplanowanych działań jest emisja 30-sekundowego spotu TV, który został zrealizowany w konwencji filmu przyrodniczego. Za koncepcję kreatywną spotu odpowiada agencja Paralotna, która współpracuje z tą marką od dwóch lat.
Ponadto w kampanii użyte zostaną billboardy, prowadzone też będą działania w internecie (m.in. na stronie www.zubr.pl oraz na profilu marki w serwisie Facebook). Kampanię wspierać będzie także reklama prasowa oraz materiały POS umieszczone w punktach sprzedaży – zarówno w sklepach handlu tradycyjnego, jak i nowoczesnego.
Kreacje materiałów do prasy, internetu, OOH oraz POS przygotowała agencja Tequila\Polska. Planowanie i zakup mediów do kampanii zrealizował dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi Alert Media Communications.
Żubr Ciemnozłoty jako edycja limitowana jest dostępny w sprzedaży od września i pozostanie na półkach sklepowych do lutego 2012 r. Piwo dostępne będzie w trzech rodzajach opakowań: butelka 0,5 l, puszka 0,5 l oraz czteropak puszek 0,5 l. Poziom alkoholu w Żubrze Ciemnozłotym wynosi 6,9 proc., poziom ekstraktu – 15 proc.