Kraj

Oshee promuje Tajemnice Mistrzów Sportu

Limitowana seria z wizerunkami znanych sportowców wspierana jest kampanią.

Oshee promuje Tajemnice Mistrzów Sportu
Oshee Polska, producent napojów izotonicznych, rozpoczyna ogólnopolską kampanię promującą nową, limitowaną serię produktów Tajemnice Mistrzów Sportu by Oshee. Linia powstała przy współpracy ze sportowcami, których wizerunek pojawił się na etykietach produktów. Gwiazdy sportu, które zaangażowały się w projekt, to: Marcin Gortat, Dariusz Michalczewski, Marcin Wasilewski oraz Mamed Khalidov.

W ramach działań promocyjnych zaplanowano kampanię outdoorową w największych miastach Polski. Równolegle prowadzone będą działania w prasie konsumenckiej, portalach internetowych oraz social mediach. Oshee Polska planuje również wspieranie lokalnych i ogólnopolskich imprez sportowych. Dodatkowo przewidziane jest wsparcie w punktach sprzedaży w postaci standów, plakatów oraz woblerów.

Przygotowaniem kreacji zajęła się agencja NeumannBrown. Za zakup mediów odpowiada bezpośrednio Oshee Polska, za działania PR zaś – agencja Partner of Promotion.