M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Muzyczny projekt Coca-Coli na przyszłoroczną olimpiadę

( red. ) | 3 października 2011, 06:00

Pięcioro olimpijczyków i producent muzyczny Mark Ronson zaangażowani w akcję marketera.

Coca-Cola szykuje globalną kampanię marketingową wspierającą sponsorowanie przez firmę igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich w Londynie w 2012 r. Do akcji zaangażowano amerykańsko-angielskiego didżeja i producenta muzycznego Marka Ronsona.

Kampania autorstwa agencji Mother ma skłonić nastolatków i młodych ludzi do współtworzenia z Ronsonem oficjalnej ścieżki dźwiękowej do reklamy, która ma zapraszać ludzi do Londynu. Akcja będzie promowana w telewizji, wspartej działaniami w kanale mobile, w sklepach oraz internecie.

Kampania koncentruje się na pięciu mało znanych sportowcach olimpijskich - są to: brytyjski tenisista stołowy Darius Knight, amerykański płotkarz David Oliver, rosyjska sprinterka Kseniya Vdovina, singapurski łucznik Dayyan Jaffar i meksykańska mistrzyni taekwondo Maria Espinoza. Sample utworzone na bazie nagrań codziennych zachowań piątki olimpijczyków Ronson wykorzystał do stworzenia utworu "Move to the beat", do którego londyńska artystka Katy B dograła wokal.

Start kampanii jest planowany na marzec lub kwiecień przyszłego roku. Działania ruszą najpierw w Wlk. Brytanii, a następnie na innych zagranicznych rynkach.

(na podst. www.brandrepublic.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,