Kraj

Frosta inwestuje w wizerunek

Firma podkreśla w kampanii, że jest producentem mrożonek warzywnych z różnych kuchni świata.

Wystartowała kampania telewizyjna nowych warzyw marki Frosta. Jej celem jest prezentacja oferty produktowej oraz budowanie wizerunku marki jako producenta mrożonych mieszanek warzywnych z różnych kuchni świata. Kampania potrwa do 4 grudnia br.

Zadaniem kampanii telewizyjnej jest budowanie wizerunku marki Frosta jako producenta wysokiej jakości mrożonych warzyw oraz wzmocnienie znajomości marki. Motywem przewodnim przekazu jest podkreślenie naturalności, różnorodności i międzynarodowego charakteru produktów warzywnych tej marki.

Spoty kreacją graficzną nawiązują do poprzedniej kampanii telewizyjnej Frosty, poświęconej daniu gotowemu Paella. Znany z reklamy dania Paella Piotr tym razem inspiruje swojego włoskiego przyjaciela Toniego do gotowania z Warzywami na patelnię toskańskimi. Bohaterowie spotu przekonują, że z produktami marki Frosta można w prosty sposób przygotować smaczny posiłek.

Kampania jest realizowana w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, TVP1, TVP2, a także w kanałach tematycznych reprezentowanych przez Atmedia. Spoty reklamowe będą emitowane w dwóch wersjach: 30- i 15-sekundowej.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG. Autorem kreacji reklam jest Five Three Double Ninety Filmproductions GmbH z Hamburga.