Kraj

Iwona Filipczak zmienia kompetencje w Ceramice Paradyż

Objęła nowe stanowisko menedżera ds. komunikacji i rzecznika prasowego.

Iwona Filipczak, dotychczasowy kierownik działu kreacji i ekspozycji w pionie marketingu Ceramiki Paradyż, obejmuje nowe stanowisko – menedżera ds. komunikacji oraz rzecznika prasowego firmy. Do obowiązków Filipczak należy m.in. kształtowanie wewnętrznej polityki komunikacyjnej spółek Grupy Paradyż. Ponadto koordynuje obowiązki związane z kształtowaniem właściwego wizerunku firmy poprzez przygotowywanie i realizację projektów z zakresu programu społecznej odpowiedzialności biznesu oraz projektów sponsoringowych. Nadzoruje też kształtowanie strategii komunikacji dla marek w portfolio Grupy Paradyż, w tym uczestniczy w planowaniu i realizacji kampanii reklamowych oraz działań w social mediach.

Iwona Filipczak z Grupą Paradyż związana jest od 9 lat, od początku jest w dziale marketingu. Przez ostatnie lata obejmowała stanowisko kierownika działu kreacji i ekspozycji w pionie marketingu. Do jej obowiązków należało m.in.: realizowanie strategii marketingowych, koordynacja działań wspomagających sprzedaż, projektowanie i modyfikowanie elementów wizualnych, reklam oraz ogłoszeń. Na tym stanowisku zastąpiła ją p.o. Magdalena Węgrzynowska.