Przetargi

Vena Art ma wspierać Lubelskie

Konsorcjum Synergia i Vena Art wygrało przetarg na kampanię "Marka Regionalna "Lubelskie" narzędziem promocji gospodarczej Lubelszczyzny" i zdobyło tym samym największy budżet promocyjny województwa lubelskiego.

W przetargu brały również udział agencje Ecorys Polska i DSK.

Celem zaplanowanych działań jest przygotowanie i przeprowadzenie kampanii Marki Regionalnej “Lubelskie” – największego projektu promocyjnego Lubelszczyzny.

Kampanię zrealizuje konsorcjum utworzone przez kancelarię doradczą Synergia i agencję reklamową Vena Art, którego oferta uzyskała najwyższe oceny we wszystkich kategoriach (cena, mediaplan, kreacja, system identyfikacji wizualnej).

Zadaniem konsorcjum będzie usystematyzowanie promocji gospodarczej województwa lubelskiego, analiza obecnej sytuacji Marki Regionalnej, stworzenie strategii komunikacji, kreacji i przeprowadzenie ogólnopolskiej kampanii, której budżet oscyluje w granicach 1,4 mln zł netto. Działania obejmą produkcję i emisję spotów w stacjach telewizyjnych i radiowych, internet, outdoor, eventy oraz działania PR.

Marka Regionalna “Lubelskie” to wyróżnienie dla firm i instytucji, które oferują wysokiej jakości, zdrowe, ekologiczne produkty i usługi, cieszące się uznaniem klientów. Dotychczas w pięciu edycjach programu prestiżowy znak “Lubelskie” otrzymały 22 przedsiębiorstwa z Lubelszczyzny, w tym: Apis, Browary Lubelskie, Herbapol i OSM Krasnystaw.