TUiR Warta rozpoczyna jesienną kampanię ubezpieczeń komunikacyjnych – przez najbliższe blisko dwa miesiące reklamy Warty będą widoczne w TV, internecie, na outdoorze i materiałach BTL.
– Przy wyborze ubezpieczyciela kluczowe znaczenie dla klienta mają dwie kwestie – cena produktu i jakość obsługi likwidacyjnej. Podczas poprzednich kampanii promowaliśmy przede wszystkim atrakcyjne systemy zniżek, obniżony próg składki minimalnej itp. Cały czas utrzymujemy tę ofertę, ale tym razem zdecydowaliśmy się wyeksponować w reklamie ten drugi ważny aspekt – szybką i fachową pomoc klientom – mówi Bogusława Potacka, dyrektor departamentu marketingu Warty, dodając, że ubezpieczyciela skłoniły do tego bardzo dobre wyniki uzyskane w badaniach satysfakcji klientów z likwidacji szkód.
Spoty reklamowe będą emitowane w TVN, TVP, Polsacie oraz w kanałach tematycznych. Reklamy internetowe pojawiać się będą w Onecie, Wirtualnej Polsce, portalach tematycznych (np.: OtoMoto.pl, Motogratka.pl, Trader.pl, Money.pl), a także w wyszukiwarce Google. Ubezpieczyciel zaplanował również lokalne działania niestandardowe – humorystyczną reklamę Warty będzie można zobaczyć w centrach handlowych oraz na autobusach w dużych miastach.
Strategię i kreację wykorzystaną w kampanii opracowała agencja G7. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Film reklamowy wyreżyserował Michał Bulik, a producentem jest dom produkcyjny Film Reaktor.