Kraj

Razem w walce o budżety interaktywne

Biuro Podróży Reklamy i Interactive Research Center strategicznymi partnerami w obszarze social mediów.

Agencja interaktywna Biuro Podróży Reklamy oraz firma badawcza Interactive Research Center będą wspólnie występować w wybranych przetargach oraz wspólnie obsługiwać bardziej rozbudowane projekty z zakresu social marketingu.

– Będziemy wspólnie tworzyć propozycje dla kampanii marketerów w social mediach. Zamierzamy blisko współpracować m.in. w obszarach takich, jak: monitoring social mediów, analiza danych dotyczących zachowań internautów w social mediach, przygotowywanie strategii na potrzeby obecności marek w mediach społecznościowych – zapowiada Robert Sosnowski, dyrektor zarządzający agencji Biuro Podróży Reklamy.

Biuro Podróży Reklamy specjalizuje się w przygotowywaniu projektów marketingowych “szytych na miarę”, a także w stosowaniu miksu internetu z innymi mediami i narzędziami ambientowymi. Główne pola działania to: akcje eventowe i konkursowe w internecie, social media marketing, WoMM i kreacje wirusowe. Na koncie ma prace dla takich klientów, jak: PKO Bank Polski, Samsung, Media Markt, DHL, mBank, Agros Nova, Warner Bros., Statoil, Invest Bank, Obi, Toshiba.

Interactive Research Center zajmuje się tworzeniem i optymalizacją strategii działań PR-owych i marketingowych w social mediach poprzez analizowanie obecności marek w internecie, ocenę działań konkurencji, budowanie i konsultowanie strategii interaktywnych, a także monitorowanie i ocenę jakości wdrażanych działań. Agencja opracowuje raporty analityczne, tworzy strategie, dostarcza informacje i wiedzę niezbędną do wdrażania działań interaktywnych i konsultuje bieżącą pracę swoich klientów, wśród których są zarówno agencje i domy mediowe (K2 Internet, Interactive Solutions, Starcom MediaVest, Edelman Polska, Ciszewski PR), jak i klienci końcowi (Unilever, Microsoft).