Kraj

Nowa platforma dla reklamodawców lokalnych - AdLoyal

W witrynach zrzeszonych w platformie reklamodawcy mogą umieszczać boksy z kuponami rabatowymi lub ofertą zakupów grupowych.

Powstała nowa platforma reklamowa skierowana do reklamodawców z rynków lokalnych – AdLoyal. W platformie są już m.in.: Demotywatory, Autocentrum i Chip.pl.

Swoją ofertą łączy trzy grupy: właścicieli firm i usługodawców z rynków lokalnych (np. miast czy województw), wydawców portali i stron WWW oraz “poszukujących okazji” użytkowników internetu. Twórcy AdLoyal zaproponowali proste, zrozumiałe dla reklamodawców i internautów dwie formy promocji: boks z kuponem rabatowym i boks z ofertą zakupów grupowych. Postawiono na formy reklamowe nieinwazyjne i dopasowane graficznie do layoutu strony wydawców. Kampanie można targetować geograficznie.

AdLoyal nie pobiera prowizji od zakupionych kuponów sprzedaży grupowej. Dodatkowo pieniądze z ich sprzedaży trafiają na konto reklamodawcy zaraz po zakończeniu promocji, czyli po ok. trzech dniach od uruchomienia promocji. Jedyny koszt, jaki ponosi reklamodawca, to opłata abonamentowa za pakiet odsłon. Każdy reklamodawca może swoją kampanię uruchomić samodzielnie, odwiedzając serwis www.adloyal.pl.

Twórcami platformy są: Wojciech Wietecha, Marta Moksa i Tomasz Woźniak. Wszyscy wcześniej związani byli z branżą internetową.