Kraj

Saturn i Media Markt zmieniają strategię

Obie sieci wprowadzają zmiany do prowadzonej polityki cenowej.

Ruch ten to część paneuropejskiej strategii Media Saturn Holding, do którego należą marki Saturn i Media Markt. Przez lata polityka marketingowa obu sieci opierała się na akcjach promocyjnych polegających na oferowaniu np. przez tydzień kilku wybranych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.

Teraz ceny całego asortymentu są porównywane każdego dnia z konkurentami zarówno tradycyjnymi, jak i detalistami z internetu. – Staramy się, aby nasze ceny były atrakcyjne w stosunku do konkurencji – mówi Wioletta Batóg, rzecznik prasowy Media Saturn Holding.

Jednocześnie jednak Saturn i Media Markt nie rezygnują z okresowych kampanii promocyjnych. Mają one na celu m.in. prezentację nowości. Będą także okresowe obniżki wybranych towarów i grup.

Nowa strategia wynika m.in. z rosnącej konkurencji ze strony sklepów internetowych. Sam Media Saturn Holding przygotowuje się już do e-commerce. Projekt sklepu internetowego Media Markt i Saturna jest w przygotowaniu, chociaż niedawno holding kupił działający także w Polsce sklep internetowy Redcoon.