M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BPH zyskuje na popularności dzięki "Zwykłym bohaterom"

Joanna Jasikowska | 10 października 2011, 06:00

W ciągu tygodnia od rozpoczęcia akcji zgłoszono ponad sto historii.

Akcja "Zwykły bohater", która ruszyła w zeszłym tygodniu, cieszy się sporym zainteresowaniem. W ciągu siedmiu dni od jej rozpoczęcia przysłano ponad sto zgłoszeń. Celem akcji "Zwykły bohater" jest poszukiwanie, promowanie i nagradzanie ludzi, którzy zachowują się uczciwie, pomogli innym i są wzorem do naśladowania.

Organizatorami akcji są Bank BPH, fundator nagród dla wyróżnionych osób (po 200 tys. zł dla trzech laureatów), stacja TVN, która rozpoczęła nadawanie spotów reklamowych oraz portal Onet.pl.

"Tak duża liczba zgłoszeń już w pierwszych dniach akcji pokazuje, że w ludziach tkwi ogromny potencjał pozytywnych emocji i zachowań oraz że chcą podzielić się tym z innymi. Ludzie opisujący historie zwykłych bohaterów podkreślają, że już samo zgłoszenie jest wyrazem ich wdzięczności dla rodziców, dzieci, przyjaciół, a czasami zupełnie obcych ludzi. Jestem przekonany, że te historie wzruszą, a niejednokrotnie zaskoczą każdego z nas i pokażą, że warto być fair" - powiedział Mariusz Kostera, dyrektor wykonawczy w Banku BPH, który jest jednocześnie twarzą kampanii w spotach reklamowych akcji "Zwykły bohater". Stacja TVN właśnie zaczyna ich emisję. W rolach statystów wystąpili pracownicy Banku BPH.

Zgłoszenia będą przyjmowane do 13.11 na stronie www.zwyklybohater.pl, która jest sercem akcji. Zgłoszenia są przyjmowane w dowolnej formie: nagrania wideo, tekstu, zdjęcia/kolażu zdjęć z opisem. Do finału konkursu przejdzie 9 najciekawszych historii (wybranych przez jury), spośród których publiczność wybierze trzech zwycięzców. Zwykli bohaterowie podczas uroczystej gali finałowej otrzymają statuetki Fair Play i nagrody pieniężne w wysokości 200 tys. złotych.

Historie i sylwetki kandydatów są zamieszczane na stronie www.zwyklybohater.pl, prezentowane w programach stacji TVN "Uwaga", "Dzień dobry TVN" i w portalu Onet.pl. Przebieg akcji można śledzić także w Facebooku: www.facebook.com/ZwyklyBohater.

Czytaj więcej na temat: , , , ,