M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kamis kieruje komunikację do mam

Iwona Dudzik | 11 października 2011, 06:00

Marketer zdecydował się na organizację kampanii reklamowych dwóch nowych produktów adresowanych do dzieci: keczupu Keczupurek oraz przyprawy Złocisty Nuggets na słodko.

Reklama Keczupurka, keczupu dla dzieci z suplementami, obejmuje wysokonakładową prasę kobiecą: "Tele Tydzień", "Tinę", "Claudię", "Vivę!", "Mamo to Ja", "Świat Kobiety", "Olivię", "Party", "Przyjaciółkę", "Panią Domu", "Chwilę dla Ciebie". Reklamy mają formę advertoriali przygotowywanych bezpośrednio przez redakcje, dopasowanych do tytułu, w którym się ukazują. Celem kampanii jest budowa świadomości nowego keczupu Kamisu dla dzieci oraz jego przewag konkurencyjnych (dodatek witaminy D, wapnia i żelaza, brak konserwantów, podwyższona zawartość pomidorów, wygodne opakowanie).

Grupa docelowa kampanii reklamowej to przede wszystkim mamy dzieci w wieku 4-10 lat. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom, a advertoriale przygotowywały redakcje.

Kampania reklamowa drugiego produktu – nowego słodkiego smaku linii Złociste Nuggetsy – ma na celu wzmocnienie świadomości marki oraz brand hero linii, czyli Gustawa, sprzężenie kampanii z planowanymi, szeroko zakrojonymi działaniami trademarketingowymi w ramach akcji "Back to school". W tym przypadku grupą docelową są matki dzieci w wieku 3-14 lat. Kampania jest prowadzona w tytułach: "Tele Tydzień", "Tina", "Claudia", "Viva!", "Mamo to Ja", "Świat Kobiety", "Olivia", "Party", "Przyjaciółka", "Pani Domu", "Show". Dodatkowa grupa docelowa dla Złocistych Nuggetsów to studenci i młodzi w wieku 18-25 lat.

Kampania prowadzona w internecie przekierowuje na fan page Gustawa w Facebooku.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaCom, a layout prasowy przygotowała agencja Ambasada.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,