Kraj

Eskadra Opcom całościowo dla Citeam.pl [WIDEO]

Komunikacja 360 stopni ma wypromować nowy serwis zakupów grupowych należący do Grupy Allegro.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FDZLfMbz1cjY%26feature%3Dchannel_video_title%22%7D
Serwis zakupów grupowych Citeam.pl należący do Grupy Allegro prowadzi kampanię reklamową m.in. w telewizji, na outdoorze, a także organizując eventy. Duży nacisk w promocji został położony na internet. Zasięg kampanii ma budować Facebook, Wykop, Twitter, kampania bannerowa i viralowa (film nr 1).

Pomysłodawcą i realizatorem kampanii jest Eskadra Opcom. Agencja została wybrana w drodze przetargu. Jak wynika z naszych informacji, w konkursie w pierwszym etapie było od 4 do 6 agencji. Na short-liście zostały dwie. Nazw agencji nie udało nam się ustalić. Media planował i kupił Starcom.

Poniżej jeden ze spotów telewizyjnych:

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FSWb67YpxFr0%26feature%3Drelated%22%7D