Kraj

Ziaja rozda dwa miliony próbek

Firma rozpoczęła kampanię reklamową linii kosmetyków aptecznych Ziaja Med.

Ziaja rozda dwa miliony próbek

Celem kampanii wizerunkowej i informacyjnej jest zbudowanie świadomości marki Ziaja Med. Pierwsze dermokosmetyki tej marki zostały wprowadzone na rynek trzy lata temu. Obecnie na markę składa się 10 kuracji: wybielająca, antybakteryjna, lipidowa, naczynkowa, nawilżająca, przeciwzmarszczkowa, skóry pod oczami, demakijaż/oczyszczanie, higiena intymna oraz najnowsza do pielęgnacji włosów i skóry głowy.

Produkty te są dostępne wyłącznie w aptekach.

Kampania obejmie: billboardy firmy Cityboard w 39 miastach, siatki wielkoformatowe w Gdańsku, oraz spoty w RMF wraz z konkursem. Reklamy prasowe pojawią się w “Avanti”, “Chwili dla Ciebie”, “Dobrych Radach”, “Glamour”, “Joyu”, “Kobiecie i Życiu”, “Party”, “Przyjaciółce”, “Show”, “Świecie Kobiety”, “Urodzie”, “Vita”, “Wysokich Obcasach”, “Wysokich Obcasach Extra”, “Zdrowiu”, “Zwierciadle”. Konkurs odbywa się także w kilkunastu portalach internetowych.

Dodatkowo w pięciu tytułach na layout reklamowy doklejone zostaną saszetki z próbkami Ziaja Med kuracja lipidowa krem na dzień i na noc. Będzie to największa akcja insertowa tej firmy i łączny nakład wyniesie 2 mln sztuk. Inserty pojawią się w tytułach: “Świat Kobiety”, “Dobre Rady”, “Zwierciadło”, “Wysokie Obcasy”, “Avanti”.

Kampanię przygotował dział marketingu Ziaja Ltd. we własnym zakresie.