M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Draft FCB przygotował projekt dla Nivei i jej marki Eucerin

Iwona Dudzik | 11 października 2011, 06:00

Do początku grudnia br. potrwa kampania reklamowa wspierająca linię kosmetyków przeznaczoną dla osób ze skórą z niedoskonałościami i trądzikiem.

Nowe produkty tej linii zostały wprowadzone do sprzedaży we wrześniu. Obecnie w skład serii wchodzą: żel oczyszczający, tonik, peeling, matujący krem nawilżający, kojący krem nawilżający, aktywny krem na noc. Ich sprzedaż jest w tej chwili intensywnie wspierana w internecie i w prasie.

Myślą przewodnią kampanii jest to, że Eucerin® DermoPurifyer zwalcza cztery główne przyczyny powstawania zmian trądzikowych.

Przy realizacji kampanii Nivea (producent marki) współpracowała z agencją reklamową Draft FCB oraz z agencją interaktywną Janmedia. Za zakup i planowanie mediów odpowiadał dom mediowy MEC.

Działania w internecie obejmują: intensywną kampanię displayową skierowaną zarówno do mężczyzn, jak i kobiet (m.in Pudelek.pl), dedykowaną kampanię wzbogaconą testami konsumenckimi na Wizaz.pl i Polki.pl, nową, multimedialną stronę internetową z poradami dotyczącymi walki z trądzikiem (www.eucerin.pl/dermopurifyer).

W prasie kobiecej: reklamy w sześciu tytułach (m.in. "Joy", "Avanti", "Glamour", "Olivia", "Show", "Viva!"), w prasie farmaceutycznej (m.in. "Moda na Farmację", "Farmacja i Ja", "Moda na Zdrowie") i w prasie dermatologicznej (m.in. "Postępy Dermatologiczne").

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,