Kraj

Playboy rozdaje nagrody

Coty organizuje kilka konkursów dla marki Playboy. Promują je materiały BTL autorstwa agencji Unlimited.

Playboy rozdaje nagrody

Agencja Unlimited przygotowała kampanię BTL wprowadzanych na rynek dwóch nowych linii zapachowych kosmetyków marki Playboy (Coty Polska).

Celem projektu jest wprowadzenie na rynek i promocja nowych linii zapachowych w ramach brandu Playboy – wariantów Play it Rock (dla niej) i London (dla niego). Grupą docelową jest młodzież w wieku 16-25 lat, mieszkańcy miast, lubiący muzykę, imprezowanie, prowadzący towarzyski tryb życia, zainteresowani flirtem, uwodzeniem, dbający o swoją atrakcyjność.

Projekt kampanii launchowej oparty jest na szerokiej komunikacji konkursu “Wyrywaj nagrody”, który polega na wymyśleniu najlepszych tekstów “na podryw”. Do wygrania są nagrody: iPady 2, iPody Touch, słuchawki marki Coloud oraz zestawy kosmetyków Playboy.

Unlimited zajęła się całościowym przygotowaniem koncepcji akcji i jej wdrożeniem – równolegle realizowane są: konkurs ogólnopolski oraz wiele konkursów w dedykowanych sieciach handlowych, takich jak Tesco, Carrefour czy Rossmann. Konkursy wspierane są kampanią BTL z wykorzystaniem całej gamy materiałów POS (m.in. plakaty, foldery sprzedażowe, standy, dividery, lamy, shelflinery i inne), a także animacji, eventów oraz konkursów SMS-owych.

Agencja Unlimited obsługuje launch Play It Rock i London po wygranym w maju br. przetargu Coty Polska na ten projekt.