Agencja Unlimited przygotowała kampanię BTL wprowadzanych na rynek dwóch nowych linii zapachowych kosmetyków marki Playboy (Coty Polska).
Celem projektu jest wprowadzenie na rynek i promocja nowych linii zapachowych w ramach brandu Playboy – wariantów Play it Rock (dla niej) i London (dla niego). Grupą docelową jest młodzież w wieku 16-25 lat, mieszkańcy miast, lubiący muzykę, imprezowanie, prowadzący towarzyski tryb życia, zainteresowani flirtem, uwodzeniem, dbający o swoją atrakcyjność.
Projekt kampanii launchowej oparty jest na szerokiej komunikacji konkursu “Wyrywaj nagrody”, który polega na wymyśleniu najlepszych tekstów “na podryw”. Do wygrania są nagrody: iPady 2, iPody Touch, słuchawki marki Coloud oraz zestawy kosmetyków Playboy.
Unlimited zajęła się całościowym przygotowaniem koncepcji akcji i jej wdrożeniem – równolegle realizowane są: konkurs ogólnopolski oraz wiele konkursów w dedykowanych sieciach handlowych, takich jak Tesco, Carrefour czy Rossmann. Konkursy wspierane są kampanią BTL z wykorzystaniem całej gamy materiałów POS (m.in. plakaty, foldery sprzedażowe, standy, dividery, lamy, shelflinery i inne), a także animacji, eventów oraz konkursów SMS-owych.
Agencja Unlimited obsługuje launch Play It Rock i London po wygranym w maju br. przetargu Coty Polska na ten projekt.