Przetargi

Kolastyna przegląda oferty agencyjne

Decyzja o ewentualnej komunikacji relaunchu marki nie została jeszcze podjęta.

Jak pisaliśmy kilka miesięcy temu, po kupieniu marki Kolastyna przez Sarantis firma przygotowuje się do relaunchu brandu. Sarantis przejął Kolastynę latem ub.r. od ówczesnego właściciela – Grupy Kolastyna, będącej wtedy w stanie upadłości układowej, a obecnie działającej jako Miraculum SA.

Obecnie Sarantis przegląda oferty agencji reklamowych. Jak się dowiedzieliśmy, decyzje o ewentualnej komunikacji nie zostały jeszcze podjęte, a zapytania ofertowe to dopiero faza wstępna procesu decyzyjnego o ewentualnych działaniach. Jedną z rozważanych przez Sarantis opcji zakłada też, że firma jednak nie zdecyduje się na szerszą komunikację.

Nie udało nam się ustalić, do których agencji trafiło zapytanie ofertowe dotyczące komunikacji relaunchu Kolastyny.