M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

15 lat minęło...

Magdalena Lipińska | 14 października 2011, 06:00

Jubileusz swojego istnienia w Polsce MediaCom uczciło, organizując konferencję dla klientów i partnerów biznesowych oraz imprezę w warszawskim klubie.

MediaCom, jeden z największych pod względem obrotów domów mediowych w Polsce, świętował wczoraj swoje 15-lecie obecności na naszym rynku.

Przed wieczorną imprezą odbyła się konferencja pt. "Are You Ready to Meet the Communication Challenge of the Digital Natives?” z wykładem charyzmatycznego Matthew Mee, global startegic plannera, oraz panel dyskusyjny dotyczący kierunku rozwoju rynku mediów, w którym uczestniczyli: Bartosz Dobrzyński, członek zarządu P4 (Play) odpowiedzialny za marketing firmy, Maciej Stec, członek zarządu telewizji Polsat, Marcin Pery, szef Ipla.pl, Maciej Kossowski, członek zarządu Onet.pl, oraz Bartosz Wysocki, szef portalu Gazeta.pl.

Paneliści dyskutowali, czy przyszłość telewizji rzeczywiście skończyła się w 2010 r., dlaczego sprzedaż treści w internecie jest trudna, czy lenistwo powinno być podstawowym insightem konsumenckim, co jest ważniejsze: kontent czy kanał dystrybucji, oraz czy kupowanie mediów w czasie rzeczywistym sprawi, że klienci nie będą potrzebowali usług domu mediowego. Ten ostatni wątek został jednak sprytnie odsunięty na bok. Podczas obchodów urodzin należy się bowiem radować.

- Najbardziej dumni jesteśmy z naszej długofalowej, partnerskiej współpracy z klientami. Z tego, że widząc, jak pracujemy, klienci nie decydują się na odejście do konkurencji - mówi Agnieszka Kosik, CEO MediaCom Warszawa. - Z Procter & Gamble pracujemy od początku naszej działalności, z Danone i Marsem - 12 lat - wymienia.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,