Kraj

Triumph rozdaje nagrody za przymierzanie bielizny

IPady i bieliznę o łącznej wartości ok. 50 tys. zł rozda Triumph podczas konkursu dla klientek.

Triumph rozdaje nagrody za przymierzanie bielizny

Polski oddział Triumph International prowadzi konkurs, którego celem jest zachęcenie kobiet do odwiedzania sklepów marki i pozyskanie nowych klientek. Po przymierzeniu bielizny przy kasie konsumentki otrzymują pytanie wraz z numerem, pod który należy wysłać SMS-a.

Do wygrania 13 iPadów o wartości 2,5 tys. zł każdy oraz 65 kompletów bielizny o wartości do 500 zł. Akcja odbywa się w 160 sklepach franczyzowych w całej Polsce. Konkurs potrwa do końca października.

Akcję wspiera reklama internetowa w portalach (m.in. WP.pl), którą przygotowała agencja Sales & More. Za obsługę konkursu odpowiada agencja Sales Force 1. Planowanie i zakup mediów dla Triumpha realizuje ZenithOptimedia.