Kraj

FireFly wraca do korzeni

Grupa przekształca spółkę technologiczną w interaktywną. Jednym z jej pierwszych projektów jest kampania wprowadzająca nowe pozycjonowanie Banku BPH.

Agencja FireFly Interactive jest odpowiedzialna za przeprowadzenie niestandardowej akcji “Zwykły bohater” będącej częścią kampanii wprowadzającej nowe pozycjonowanie Banku BPH. W projekt integrujący różne media i wykorzystujący ich interaktywną siłę zaangażowali się, poza Bankiem BPH, również telewizja TVN oraz Onet. Więcej informacji o samej akcji znajduje się tutaj.

Projekt wystartował 29 września br. Agencja jest twórcą jej brandingu, kampanii internetowej, spotów telewizyjnych, wraz z Onetem strony internetowej www.zwyklybohater.pl oraz pomysłu działań prowadzonych w Facebooku.

Agencja FireFly Interactive jest częścią FireFly Group i wcześniej istniała jako FireFly Technology. Jej zespołem kieruje Michał Borychowski, który pracował w FF Creation do 2008 r. Opuścił tę firmę m.in. dla Gemiusa. Jednostka interaktywna chce skupiać się na całościowych działaniach w sieci, doradztwie i wsparciu webowym. Niektóre z usług interaktywnych, np. mobile czy SEO, mogą być zlecane zewnętrznym podmiotom.