Idea Bank rozpoczął drugą odsłonę swojej kampanii reklamowej. Bank, który chce się specjalizować w obsłudze mikroprzedsiębiorstw i małych przedsiębiorstw, zachęca je, oferując poza standardowymi produktami także wachlarz usług dodatkowych.
– W przekazie adresowanym do przedsiębiorców tym razem skoncentrowaliśmy się na unikatowych usługach, które są dostępne tylko w Idea Banku – wyjaśnia Edyta Wilczek, dyrektor marketingu. – Przedsiębiorca może dzięki temu przerzucić na nas obowiązki administracyjne związane z prowadzeniem działalności gospodarczej i skupić się na działaniach typowo biznesowych, takich jak zdobywanie rynku czy rozwój biznesu – dodaje.
Prowadzący własną działalność mogą więc liczyć w Idea Banku na doradztwo księgowe i podatkowe. Konsultacje są bezpłatne. Bank pomoże im także w procedurach administracyjnych.
Druga odsłona kampanii reklamowej Idea Banku potrwa do końca października. Obejmuje największe ogólnopolskie kanały telewizyjne (m.in.: TVP1, TVP2, TVN, Polsat), kanały informacyjne (m.in.: TVN24, TVP Info, Polsat News, Superstacja) oraz kanały tematyczne.
Uzupełnieniem tych działań będą reklamy publikowane na głównych portalach internetowych oraz w serwisach tematycznych. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Lampa, a spoty wyprodukowała firma ProProduction. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest.
Przekaz, podobnie jak w pierwszej kampanii, zbudowano wokół hasła: “Stop dyskryminacji przedsiębiorców”. Tym razem twórcy reklamy odnieśli się jednak do wyborów parlamentarnych i obietnic składanych przez polityków w kampanii.
Pierwsza kampania reklamowa, jak twierdzą przedstawiciele Idea Banku, okazała się skuteczna – w ciągu trzech miesięcy jej trwania liczba klientów banku podwoiła się, przekraczając w październiku 50 tysięcy. Bank szacuje, że dzięki kampanii, a także już istniejącym i planowanym usługom i produktom do końca roku zdobędzie 30 tys. nowych klientów.