Zagranica

Google na rzecz bezpieczeństwa w sieci

Google w aliansie z Citizens Advice Bureau prowadzi kampanię, w której wyjaśnia, jak zachować bezpieczeństwo w internecie.

Kampania pod hasłem “Goog to Know”, autorstwa M&C Saatchi i Glue Isobar, obejmuje brytyjską prasę, outdoor i internet. Przekierowuje konsumentów do strony przygotowanej wspólnie z organizacją Citizens Advice Bureau. Można tam znaleźć informacje dotyczące zabezpieczeń danych w sieci, tego, jak Google i inne strony wykorzystują dane osobowe oraz użyteczne porady typu: jak stworzyć bezpieczne hasło.

Glue Isobar przygotowała kreację do tej kampanii, planowaniem i zakupem mediów online zajęła się agencja Essence, a OMD zakupił outdoor i layouty prasowe.

W zeszłym tygodniu Google obwieścił, że w III kwartale zarobił 1 mld dol., a w skali całego roku osiągnie 9,7 mld dol., o 33 proc. więcej niż w 2010 r.

(Brandrepublic.com)