Zagranica

Omnicom zwiększył przychody o blisko 13 proc.

Przychody grupy reklamowej na poziomie globalnym wzrosły do poziomu 3,38 mld dol.

Jednocześnie zysk przed opodatkowaniem Omnicom Group w III kwartale br. wyniósł 341,5 mln dol., podczas gdy rok wcześniej osiągnął poziom 284,3 mln dol.

Przedstawiciele Omnicom Group są zadowoleni przede wszystkim z wyników w Stanach Zjednoczonych, gdzie wskaźnik wzrostu organicznego wyniósł 5,8 proc. Wszystkie sieci agencyjne należące do grupy odnotowały dobre wyniki w Wielkiej Brytanii i na większości rynków Europy kontynentalnej, w szczególności w Niemczech i we Francji. Spośród kluczowych rynków najsłabiej wypadła Holandia, gdzie grupa straciła kilku dużych klientów.

W Azji i Europie Środkowej wzrost przychodów wyniósł aż 22 proc.

(na podstawie “Media & Marketing Global”)