Kraj

Nutricia debiutuje w segmencie płatków śniadaniowych

Marketer wprowadza na rynek produkt pod marką BoboVita dla dzieci powyżej 18. miesiąca życia.

Nutricia debiutuje w segmencie płatków śniadaniowych
Nutricia Polska (grupa Danone) wprowadziła pod marką BoboVita płatki śniadaniowe dla dzieci powyżej 18. miesiąca życia.

Jak twierdzi marketer, to jedyne tego rodzaju płatki na polskim rynku. Ich wyróżnikiem ma być wzbogacenie produktu o wapń i witaminę D oraz zmniejszona zawartość cukru.

Płatki śniadaniowe BoboVita są dostępne w cenie ok. 6,86 zł za opak. 200 g. Ich launch rynkowy wspiera szereg działań promocyjnych, w tym wysyłki bezpośrednie i samplingi, promocje w miejscu sprzedaży i materiały
POS oraz kampania reklamowa w internecie, prasie i telewizji. Za przygotowanie reklam TV i prasowych odpowiada agencja Euro RSCG Warsaw, za działania w internecie Pride & Glory oraz Heureka. Media tradycyjne zaplanował MediaCom, a kampanię w internecie – ACR. Działania PR realizuje Alert Media Communications.

W listopadzie br. swoją premierę będzie miała specjalna aplikacja na iPhone’a firmowana przez BoboVitę.  Przeznaczona dla dzieci w wieku od 2 do 4 lat gra ma charakter edukacyjny i uczy dzieci rozpoznawania kształtów, wykorzystując m.in. kształty płatków BoboVita: kuleczki, krążki i gwiazdki.