M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Jarosław Szczepański dyrektorem marketingu Goodyeara

Beata Goczał | 21 października 2011, 06:00

Odpowiada za marketing marek firmy oponiarskiej w Polsce i na Ukrainie.

Jarosław Szczepański został dyrektorem marketingu Grupy Goodyear w Polsce i na Ukrainie.
Na stanowisku tym zastąpił Marka Gawlika, który przeszedł do Polimex-Mostostalu, o czym pisaliśmy tutaj.

Jarosław Szczepański odpowiada za rozwój strategii marketingowej dla marek Grupy Goodyear Polska i Ukraina: Goodyear, Dunlop, Fulda, Dębica oraz Sava.

Szczepański pracował wcześniej w sektorach dóbr konsumpcyjnych, m.in. jako międzynarodowy dyrektor sprzedaży i marketingu w Europlant Phytopharm, grupie Martin Bauer (branża OTC), jako dyrektor marek Bols na Skandynawię & CEE oraz szef kategorii wódek w Polsce w Remy Cointreau-Bols (alkohole), kierownik marek międzynarodowych w British American Tobacco (tytoń). Pracę zawodową rozpoczął w 1991 r. w firmie Bristol Myers Squibb jako przedstawiciel medyczny marki Convatec, obejmując w niedługim czasie stanowisko starszego menedżera i szefa zespołu doradczego w Enterprise Ireland (konsulting).

Goodyear na rynku oponiarskim konkuruje z takimi firmami jak Michelin czy Pirelli. W zakresie kreacji pracuje z agencją Upgrade Marketing, media do kampanii tego marketera planuje i kupuje Universal McCann.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,