M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Y&R i Wunderman z konceptem kozy Wandy [WIDEO]

Jacek Piątkowski | 21 października 2011, 06:00

W internecie pojawiły się trzy spoty promujące zagadnienia poruszane podczas polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej. Projekt zleciło Ministerstwo Spraw Zagranicznych.

Trzy filmy starają się w dowcipny sposób przedstawić polskie priorytety podczas prezydencji. Dotyczą m.in. rozmów na temat kosztów połączeń telefonicznych, przeszkód w zakupach w internecie czy zagranicznych wyjazdów i stypendiów dla studentów.

Viralowe forma oraz treść spotów mają przedstawiać te problemy w kontekście potocznych i codziennych problemów zwykłych ludzi.

Jak informuje MSZ, resort prowadzi kampanię, ponieważ z prowadzonych przez niego badań wynika, że według sporej części Polaków przewodnictwo Polski w Radzie UE jest projektem oddalonym od zwykłych ludzi.

Za kreację odpowiadają agencje reklamowe Young & Rubicam i Wunderman Polska. Spoty pojawią się wyłącznie w internecie, w tym w YouTube oraz na stronie prezydencji.

Czytaj więcej na temat: , ,