Nestle Polska wprowadza w kategorii fiksów kolejny produkt pod marką Winiary Pomysł na… Do grupy ponad 30 produktów dołączyły właśnie Pizzerinki z kiełbasą i cebulką oraz Pizzerinki z szynką i pieczarkami.
Wedle deklaracji marketera jest to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku. Z danych Ipsos Polska, na które powołuje się Nestle, wynika, że pizzy spróbowało 59 proc. Polaków, a proponowane smaki pizzy należą do najczęściej konsumowanych w Polsce.
Obecnie trwa budowa dystrybucji nowego wariantu Pomysłu na… Marketer planuje silne i zintegrowane wsparcie reklamowe nowości. Kampania obejmować będzie emisję spotu TV, działania reklamowe w prasie i internecie, materiały POS oraz aktywności public relations. W zakresie kreacji dla tej marki Nestle pracuje z agencją Legend Group, media do kampanii planuje i kupuje MEC.
Kategoria fiksów od ponad dwóch lat rośnie rok do roku w tempie dwucyfrowym. Od grudnia 2009 r. do listopada 2010 r. rynek wzrósł o jedną trzecią wartościowo, do 270 mln zł (wg Nielsena). Głównym czynnikiem jego wzrostu są innowacje produktowe.
Przypomnijmy, że wiosną br. Winiary straciły pozycję lidera w kategorii fiksów na rzecz konkurencyjnego Knorra (Unilever Polska), który na początku br. miał 52 proc. udziałów w tym rynku (wg Nielsena).