M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Diamond Foods ruszył z przetargiem mediowym

( red. ) | 21 października 2011, 06:00

Konkurs dotyczy globalnej obsługi marketera, obejmującej również przejętą niedawno markę Pringles.

Amerykańska firma Diamond Foods, która wiosną br. przejęła od Procter & Gamble markę Pringles, prowadzi globalny przetarg na planowanie i zakup mediów dla portfolio przekąsek.

Wartość tego budżetu szacuje się na 80-100 mln dol., z czego większość ma być przeznaczona na wsparcie Pringles. Poza nią Diamond Foods ma jeszcze w portfolio marki: Diamond (migdały i orzechy), Emerald (orzeszki), Pop Secret (popcorn do mikrofalówek) i Kettle (chipsy).

Do przetargu zaproszone są cztery agencje, m.in.: Initiative (Interpublic Group), MediaCom (WPP) i MediaVest (Publicis Groupe) pracujący wcześniej dla marki Pringles.

(na podst. www.adage.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,