Kraj

Goodyear rusza ze wsparciem przed sezonem zimowym

Wspiera w niej dwie marki premium: Goodyear i Dunlop.

Goodyear rusza ze wsparciem przed sezonem zimowym
Grupa Goodyear w Polsce rozpoczęła zimową kampanię reklamową opon marek premium: Goodyear i Dunlop. Będzie ona prowadzona dla opon Goodyear w prasie oraz telewizji, a dla Dunlopa w internecie i w mediach społecznościowych do połowy listopada br.

Działania dla marki Goodyear koncentrują się na telewizji oraz prasie. Kreacje reklamowe są związane z promocją nowej zimowej opony Goodyear UltraGrip 8, która jest następczynią jednej z najlepiej sprzedających się opon zimowych w Polsce: Goodyear UltraGrip 7+. W telewizji spoty emitowane są na antenach stacji ogólnopolskich oraz telewizji tematycznych. Dodatkowo marka Goodyear została sponsorem głównego wydania wiadomości sportowych w TVN oraz programu “Raport” w TVN Turbo. Publikacje w prasie pojawiają się w magazynach motoryzacyjnych, lifestyle’owych oraz tygodnikach opinii. Kreacja kampanii została przygotowana przez Goodyear Dunlop Tires Polska i agencję reklamową GPD. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Dunlop – marka opon dla kierowców, którzy cenią sobie dynamiczne prowadzenie i radość z jazdy – kładzie w tym sezonie jesienno-zimowym nacisk zwłaszcza na obecność w internecie i mediach społecznościowych. Kreacje reklamowe związane są z promocją nowości – opony zimowej klasy Ultra High Performance: Dunlop SP WinterSport 4D, która jest następczynią opony Dunlop SP WinterSport 3D.

Promocja połączona jest z konkursem “Dunlop FunMachine 4D”, w którym do wygrania będą atrakcyjne nagrody. Kampania pojawia się m.in. w portalach, w serwisach specjalistycznych, a także w YouTube oraz Facebooku. Głównym celem działań Dunlopa w internecie jest dotarcie z informacjami o najnowszej oponie zimowej Dunlop SP WinterSport 4D, a także wzmocnienie wizerunku marki.

Kreację reklam przygotowała firma Goodyear Dunlop Tires Polska oraz agencja Upgrade Marketing, która zajęła się również planowaniem i zakupem mediów.