Kraj

Intermarche porównuje w reklamie ceny

Nowa kampania reklamowa sieci sklepów Intermarche kładzie nacisk na niskie i stałe ceny.

Intermarche porównuje w reklamie ceny

O ile wiosenna kampania tej marki (sieć należy do Grupy Muszkieterów) podkreślała, że produkty są świeże, bo wyrabiane na miejscu, to obecna stawia na inną zaletę – niskie ceny. Słowo “tanio” pojawia się niemal w każdej sekundzie telewizyjnego spotu.

Kampania reklamowa jest prowadzona w stacjach ogólnopolskich – radiowych i telewizyjnych.

Dodatkowo towarzyszy jej pomysł promocyjny wykorzystany w gazetkach i billboardach. Firma porównuje ceny podstawowych produktów w swoich sklepach i u konkurencji, m.in. w: Tesco, Realu, Carrefourze, Polomarkecie.

Za kreację odpowiadała agencja reklamowa Opus B, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy Starcom.