Kraj

Zakazy i nakazy w spocie Goplany [WIDEO]

Nowa kampania pozycjonuje markę jako brand zachęcający do cieszenia się z przyjemności.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fzdaox4t4sAA%22%7D
Jutrzenka Colian ruszyła wczoraj z kampanią reklamową marki Goplana. Działania “Weź to na słodko!” realizowane są zarówno w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN), jak i w kanałach tematycznych (m.in.: TVN Style, Discovery, Kuchnia TV, Comedy Central, Zone Romantica, Club TV, AleKino!, Movies 24, Animal Planet, Fox Life, AXN).

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o zmianie szaty graficznej czekolad Goplana. Tradycyjną papierową folię ze sreberkiem od września zastąpił flow pack. Modyfikacji uległa również szata graficzna opakowań czekolad, która ma podkreślać nowoczesny charakter produktów Goplana. Kampania ma również na celu wzmocnienie wizerunku marki Goplana.

– Spot reklamowy jest oparty na koncepcji zakazów i nakazów, nawiązuje do typowych dla kobiecej natury ograniczeń, z jakimi zmagają się każdego dnia. Pozycjonuje Goplanę jako markę, która zachęca do cieszenia się
z przyjemności, nawet jeśli dotyczą one rzeczy, co do których wykazujemy tzw. słabość – jak czekolada – mówi  Anna Grotowska, brand manager w firmie Jutrzenka Colian.

Kampania jest adresowana do kobiet w wieku 25-35 lat, mieszkanek miast, o co najmniej średnich dochodach, kobiet ambitnych i bardzo aktywnych, które wybierają produkty i marki spełniające ich wymagania. Muzykę do spotu telewizyjnego przygotował zespół Me Myself & I. Za kreację odpowiada agencja Men at Work, za planowanie i zakup mediów zaś – Universal McCann.

Jutrzenka Colian z marką Goplana konkuruje w rynku czekolad, którego wartość sprzedaży wynosi 1,28 mld zł (Nielsen, VIII 2010 – VII 2011). Rywalizuje z takimi firmami, jak: Wedel, Wawel, Terravita.