Kraj

FoodCare poszerza ofertę Frugo; wkrótce kampania

Firma wprowadza do sprzedaży piąty smak napoju. Niebawem ma ruszyć kampania reklamowa autorstwa agencji PZL.

FoodCare poszerza ofertę Frugo; wkrótce kampania
FoodCare wprowadził do oferty napojów Frugo nowy wariant – białe Frugo. Napój ma smak banana, kokosa i ananasa wzbogacony orzeźwiającym liczi. To piąty wariant tej marki – po czarnym, różowym, pomarańczowym i zielonym.

Nowe Frugo dostępne jest w butelce o pojemności 250 ml w cenie 1,99 zł w sieciach hiper- i supermarketów oraz mniejszych sklepach i punktach sprzedaży na terenie całej Polski.

Wprowadzenie produktu wspierają plakaty promocyjne w punktach sprzedaży. Wciąż jednak nie wiadomo, kiedy ruszy szersza kampania ATL marki, choć prace nad nią trwają.

Paulina Włodarska, marketing manager FoodCare, zapewnia, że kampanię przygotowuje agencja reklamowa PZL. – Mamy kilkanaście projektów i obecnie badamy, który z nich zostanie najlepiej odebrany – dodaje. Nie ujawnia jednak, kiedy rozpocznie się emisja spotów. Mówi tylko, że ich przygotowanie może trwać “od dwóch tygodni do kilku miesięcy”. Przygotowane zostaną także nowe grafiki na opakowaniach.

Obecne opakowania Frugo oraz kampanię napoju na billboardach przygotowała agencja Creoo.

FoodCare twierdzi, że obecnie sprzedaż Frugo osiągnęła poziom ok. 50 mln zł, o czym pisaliśmy w MMP24 w ubiegłym tygodniu. Jak twierdzi producent, udziały wartościowe marki wynosiły w sierpniu br. 15 proc. Z danych, do jakich udało nam się dotrzeć, wynika, że Frugo ma w rynku napojów ilościowo 1,9 proc. i 6,8 proc. wartościowo (wg Nielsena).

Przypomnijmy, że Frugo przed laty miało osiem smaków.

współpraca: Iwona Dudzik