Pod hasłem “Zupa jak malowana” realizowana jest druga odsłona kampanii marki Winiary (Nestle Polska) “Zupy to nasza specjalność” promującej zupy jako wartościowy posiłek na każdą okazję i zachęcającej do ich “malowania”, czyli dekorowania. Marketer zapoczątkował tę akcję jesienią ub.r.
Główną platformą komunikacji jest serwis www.winiary.pl/zupytonaszaspecjalnosc zawierający informacje i ciekawostki na temat sztuki zdobienia zup. Akcję wspierają działania w punktach sprzedaży oraz po raz pierwszy kampania reklamowa w telewizji.
15-sekundowe spoty zwracające uwagę na to, że zupy są specjalnością Polaków (jemy ich rocznie 4,6 mld litrów) i należą do ich ulubionych potraw, emitowane są w głównych stacjach telewizyjnych. W spotach pojawiają się cztery różne produkty z portfolio zup Winiary: Barszcz Biały Nasza Specjalność, Barszcz Czerwony Ekspresowy, Zupa Borowikowa Jak u Mamy oraz Zupa Brokułowa Bukiet Warzyw.
Kampanii towarzyszą także działania w punktach sprzedaży. W ramach prowadzonych w weekendy samplingów przez cały październik i listopad będzie można spróbować zupy Ogórkowej Jak u Mamy Winiary oraz nowości – zupy Dyniowej Bukiet Warzyw Winiary. Częścią aktywacji w sklepach są także konkursy dla konsumentów. Biorąc udział w promocjach konsumenckich, organizowanych przez markę Winiary we współpracy
z wybranymi sieciami handlowymi, będzie można otrzymać, pośród wielu innych nagród, również wyjątkowy kalendarz przygotowany specjalnie na potrzeby kampanii, który rozpoczyna się i kończy w październiku – Miesiącu Zup. Znalazły się w nim ciekawostki o sztuce dekorowania zupy i porady dotyczące tego, jak podawać zupę.
Poza kampanią spotową w telewizji akcję “Zupy to nasza specjalność” wspierają kampanie
w radiu RMF FM i prasie kobiecej oraz portalach Winiary.pl i Interia.pl. Stronę internetową “Zupy to nasza specjalność” przygotowała agencja ADV.pl, a kalendarz – agencja Artflash Interactive. Za realizację spotów odpowiada agencja Legend Group, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się MEC. Przygotowanie materiałów POS powierzono agencjom: Linea Recta (projekt key visual) oraz Glob Media (akcje promocyjne i produkcja POS).