M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Claudia" świętuje 18. urodziny

Joanna Jasikowska | 26 października 2011, 06:00

Trzy nowe rubryki poszerzają kontent pisma.

Wczoraj ukazało się specjalne, jubileuszowe wydanie "Claudii". Z tej okazji pismo rozszerzyło zawartość o trzy nowe rubryki: stały felieton Beaty Pawlikowskiej, Drogie/Tanie, czyli porównanie kosmetyków droższych i ich tańszych odpowiedników, oraz Gwiazda Telegram, w którym celebryci opowiadają o swoich ulubionych miejscach, książkach czy potrawach. Wydawca przygotował także konkurs z atrakcyjnymi nagrodami.

Kampania promocyjna przygotowana jest przez dział marketingu "Claudii" i obejmuje radio (RMF FM, Eska, Wawa), portale (Onet.pl, Wp.pl, Kobieta.pl) oraz magazyny ("Glamour", "Gala", "Focus", "Naj Magazyn", "Coaching", "Bistro"), a także fan page "Claudii" w Facebooku. Cena egzemplarza magazynu z kalendarzykiem to 11,99 zł. Na rynku pojawi się też wydanie bez dodatku w cenie 3,99 zł. Łączny nakład tego wydania to 455 000 egzemplarzy.

Redaktor naczelną pisma jest Justyna Szawdyn, wydawca G+J. Średnia sprzedaż w I półroczu tego roku wynosiła 240 350 tys. egz. (dane ZKDP).

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,