Alior Bank rozpoczyna kampanię promującą zalety platformy do handlu na międzynarodowym rynku walutowym Forex – Alior Trader. Reklama telewizyjna wspierana jest intensywną komunikacją w internecie. Kampania potrwa do końca listopada.
Bank podkreśla możliwość zarabiania na kursach walut zarówno przy wzrostach, jak i spadkach na rynku, intuicyjność i łatwość obsługi platformy internetowej, a także niską kwotę minimalną, która pozwala na rozpoczęcie inwestycji na rynku Forex.
Spoty reklamowe będą emitowane od 2 do 30 listopada w stacjach tematycznych (biznesowych, sportowych, motoryzacyjnych) i dodatkowo od 25 do 27 października przeprowadzone zostaną taktyczne emisje w stacjach ogólnopolskich (TVP, TVN, Polsat) oraz wybranych stacjach tematycznych. Na potrzeby kampanii został przygotowany 15-sekundowy spot zatytułowany “Gra”.
Reklamy internetowe kierujące do microsite’u będą m.in. emitowane w dużych portalach i internetowych sieciach reklamowych oraz kontekstowo w serwisach o tematyce giełdowej, walutowej i na stronach skierowanych do mężczyzn (o tematyce takiej, jak m.in. sport, gadżety, styl życia). Zrealizowane zostaną także działania z zakresu mobile marketingu.
Za przygotowanie kreacji ATL odpowiada agencja PZL, media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus.
Z usługi Alior Trader, oferowanej przez Biuro Maklerskie Alior Banku, skorzystało już ponad 2 tys. klientów.