Kraj

Alior reklamuje platformę Forex

Bank zachęca do gry na rynku walut, kusząc, że można na nim zarabiać zarówno przy wzrostach, jak i spadkach.

Alior Bank rozpoczyna kampanię promującą zalety platformy do handlu na międzynarodowym rynku walutowym Forex – Alior Trader. Reklama telewizyjna wspierana jest intensywną komunikacją w internecie. Kampania potrwa do końca listopada.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FeKGuzQoLrc0%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Bank podkreśla możliwość zarabiania na kursach walut zarówno przy wzrostach, jak i spadkach na rynku, intuicyjność i łatwość obsługi platformy internetowej, a także niską kwotę minimalną, która pozwala na rozpoczęcie inwestycji na rynku Forex.

Spoty reklamowe będą emitowane od 2 do 30 listopada w stacjach tematycznych (biznesowych, sportowych, motoryzacyjnych) i dodatkowo od 25 do 27 października przeprowadzone zostaną taktyczne emisje w stacjach ogólnopolskich (TVP, TVN, Polsat) oraz wybranych stacjach tematycznych. Na potrzeby kampanii został przygotowany 15-sekundowy spot zatytułowany “Gra”.

Reklamy internetowe kierujące do microsite’u będą m.in. emitowane w dużych portalach 
i internetowych sieciach reklamowych oraz kontekstowo w serwisach o tematyce giełdowej, walutowej i na stronach skierowanych do mężczyzn (o tematyce takiej, jak m.in. sport, gadżety, styl życia). Zrealizowane zostaną także działania z zakresu mobile marketingu.

Za przygotowanie kreacji ATL odpowiada agencja PZL, media zaplanował i zakupił dom mediowy Maxus.

Z usługi Alior Trader, oferowanej przez Biuro Maklerskie Alior Banku, skorzystało już ponad 2 tys. klientów.