Kraj

Olympus będzie reklamował aparaty Pen do końca roku

Producent inwestuje w kompakty z wymienną optyką, bo to w praktyce jedyna kategoria foto, która obecnie rośnie.

Do końca br. potrwa kampania reklamowa aparatów Pen firmy Olympus. Będzie prowadzona w internecie (m.in. w portalach: Optyczne.pl, Swiatobrazu.pl, Fotopolis.pl, w wyszukiwarkach cenowych) oraz w prasie drukowanej (“Foto-Kurier”, “Foto”, “Stuff”, “T3”, “Activist”, “Maleman”, “Exklusiv”, “PKP Intercity”).

Olympus będzie reklamował aparaty Pen do końca roku
Adaptację reklam oraz planowanie i zakup mediów Olympus Polska zrealizował we własnym zakresie.

– Aparaty z serii Pen idealnie wpisują się w charakter ludzi zwanych przez nas fotografami ekspresjonistami – mówi Monika Maciejewska, marketing manager Olympus Polska. – To ludzie ciekawi świata, niezależni (stąd hasło kampanii indePENdent), wolni, marzyciele, młodzi duchem.

Olympus Pen to aparat z rozwijającego się segmentu aparatów kompaktowych (bez lustra) z wymienną optyką. Pierwszą ich generację Olympus wprowadził w czerwcu 2009 r. Firma nie ujawnia swoich wyników sprzedażowych. Obecna to już trzecia ich generacja.

Jak twierdzi Olympus, kompakty z wymienną optyką to w zasadzie jedyna kategoria na rynku foto, która obecnie rośnie. Są już w niej obecnie także m.in.: Nikon (Nikon 1), Sony (NEX), Panasonic (Lumix), Ricoh (seria Q) oraz Samsung.