Kraj

San Markos przygotowała nowe wsparcie dla Łaciatego

Wybrana w przetargu agencja San Markos przygotowała nową kampanię reklamową dla marki "Łaciate".

San Markos przygotowała nowe wsparcie dla Łaciatego

“Łaciate” to kluczowy brand w portfolio Spółdzielni Mleczarskiej „Mlekpol“ w Grajewie.

W ramach podpisanej umowy między Mlekpolem a San Markos agencja odpowiada za przygotowanie strategii komunikacji kampanii, kreację ATL, BTL i internet. Do zadań agencji należy także obsługa i koordynacja całej kampanii.

Kampania przebiega pod hasłem: “Halo, czy jest Łaciate w domu”. Spoty można zobaczyć w TVP, TVN, Polsat i At Media oraz usłyszeć w radiu.

Działaniom reklamowym towarzyszy konkurs dla konsumentów. Na promocyjnych opakowaniach mleka znajdują się kody, które należy wysłać SMS-em, aby wziąć udział w losowaniu nagród. Do wygrania jest 178 ciśnieniowych ekspresów do kawy, 178 telewizorów kuchennych oraz 178 18-częściowych zestawów naczyń.

Media zaplanował i kupił dom mediowy MEC.

Poprzednią kampanię “Łaciatego”  pt. „ŁatoLotto” przygotowała agencja Inmark.