“Łaciate” to kluczowy brand w portfolio Spółdzielni Mleczarskiej „Mlekpol“ w Grajewie.
W ramach podpisanej umowy między Mlekpolem a San Markos agencja odpowiada za przygotowanie strategii komunikacji kampanii, kreację ATL, BTL i internet. Do zadań agencji należy także obsługa i koordynacja całej kampanii.
Kampania przebiega pod hasłem: “Halo, czy jest Łaciate w domu”. Spoty można zobaczyć w TVP, TVN, Polsat i At Media oraz usłyszeć w radiu.
Działaniom reklamowym towarzyszy konkurs dla konsumentów. Na promocyjnych opakowaniach mleka znajdują się kody, które należy wysłać SMS-em, aby wziąć udział w losowaniu nagród. Do wygrania jest 178 ciśnieniowych ekspresów do kawy, 178 telewizorów kuchennych oraz 178 18-częściowych zestawów naczyń.
Media zaplanował i kupił dom mediowy MEC.
Poprzednią kampanię “Łaciatego” pt. „ŁatoLotto” przygotowała agencja Inmark.