M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Frosta stawia na żartobliwą komunikację

Beata Goczał | 27 października 2011, 06:00

Działania promocyjne prowadzone są równolegle z kampanią reklamową w telewizji.

Dziś startuje wizerunkowo-informacyjna kampania internetowa poświęcona nowym warzywom marki Frosta. Jej celem jest promocja bogatej i różnorodnej oferty mrożonych mieszanek warzywnych z różnych regionów świata. Kampania potrwa do końca listopada br.

Producent mrożonek przygotował internetową kampanię poświęconą warzywom na patelnię. Odbywa się ona równolegle z kampanią telewizyjną nowych warzyw marki Frosta. Ma na celu zaprezentowanie oferty produktowej oraz budowanie wizerunku marki jako producenta mrożonych mieszanek warzywnych z różnych kuchni świata.
Zastosowane w kampanii bannery reklamowe w niekonwencjonalny sposób prezentują składniki nowych międzynarodowych warzyw na patelnię marki Frosta. Przy zdjęciach apetycznych warzyw widnieją pytania: "Jak to robią Włosi?", "Lubisz, jak jest ostro?", "Spróbujesz egzotycznych pozycji?".

- Wiemy, że nasza grupa docelowa jest wymagająca i nie zadowoli się standardowymi reklamami. Dlatego postawiliśmy na żartobliwą konwencję, aby zwrócić uwagę naszych konsumentów i zachęcić do poznania nowych warzyw Frosty. Jednocześnie te przewrotne skojarzenia oddają międzynarodowy charakter, zdecydowany smak i różnorodność naszych warzyw na patelnię - mówi Aleksandra Wysocka, marketing manager Frosty.

Kampania online realizowana będzie w serwisach grupy Gazeta.pl, wyszukiwarce Google.pl, portalu kulinarnym Gotujmy.pl oraz platformach VoD. Autorem kreacji reklam jest agencja Golden Submarine. Za planowanie mediów jest odpowiedzialna agencja Media Contacts.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , ,