M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Dziennik Gazeta Prawna" rusza z kampanią wizerunkową

Joanna Jasikowska | 27 października 2011, 06:00

Gazeta chce podkreślić opiniotwórczą rolę oraz utrzymać dotychczasową grupę odbiorców.

Wczoraj pod hasłem "Partner pracodawcy, narzędzie specjalisty" ruszyła nowa kampania wizerunkowa "DGP", mająca podkreślić jego opiniotwórczość i zaakcentować misyjność dziennika skierowanego do przedsiębiorców oraz kadry zarządzającej firm i instytucji.

Wydawca - Infor Biznes - wykorzystał w kampanii opinie o tytule swoich czytelników: przedsiębiorców, prawników, kadry menedżerskiej i specjalistów. W krótkich wypowiedziach przybliżają oni, za co cenią "DGP" i jak im pomaga w codziennej pracy zawodowej. Zaakcentowanie misji oraz kampania wizerunkowa to kolejny etap prac nad modelowaniem tytułu. W ubiegłym tygodniu "DGP" zmienił layout oraz makietę (pisaliśmy o tym tu), a także uruchomił nowe działy i serwisy: TwarzeBiznesu.pl i KronikaPrawa.pl.

Kampania wizerunkowa potrwa dwa tygodnie i obejmie autopromocję na łamach, także kampanię bannerową w serwisach internetowych Infor Biznes. Kreację przygotował dział graficzny "DGP".

Czytaj więcej na temat: ,