M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowi badacze w Grupie IQS

Jacek Piątkowski | 27 października 2011, 06:00

Zespół firmy badawczej został rozszerzony o kolejnych badaczy ilościowych i jakościowych, którzy będą wspomagać bieżącą obsługę projektów badawczych i nawiązywać współpracę z nowymi klientami.

Zespoły jakościowe zasiliły Katarzyna Haczewska-Wierzbicka oraz Katarzyna Lusińska. Z kolei do zespołów ilościowych dołączyli w ostatnim czasie: Adam Rączkowski, Marta Openchowska i Piotr Kwietniewski.

Katarzyna Haczewska-Wierzbicka od 2004 r. była związana z firmą badawczą MB SMG/KRC, gdzie odpowiadała za całościowe zarządzanie projektami badawczymi od pozyskiwania klientów poprzez dostosowanie
rozwiązań badawczych do analizy i raportowania. Ma doświadczenie w zarządzaniu i prowadzeniu wszystkich typów badań jakościowych. Prowadziła również międzynarodowe projekty badawcze m.in. w Indiach, Czechach, Rosji i Niemczech.

Katarzyna Lusińska to również badacz z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, związana przez ostatnie osiem lat z MB SMG/KRC. Specjalizuje się przede wszystkim w badaniach segmentu FMCG oraz ubezpieczeń i bankowości. W Grupie IQS zamierza skoncentrować się na rozwijaniu współpracy z klientami z silnym
akcentem doradztwa strategicznego.

Adam Rączkowski to nowy członek jednego z zespołów ilościowych. Z branżą związany jest od 2006 r. Do Grupy IQS dołączył z TNS OBOP, gdzie zajmował się projektami związanymi z telekomunikacją i IT, badaniami
konsumenckimi oraz projektami satysfakcji klientów/pracowników.

Do zespołu ilościowego dołączyła również Marta Openchowska. Z branżą związana jest od czterech lat. Ostatnio pracowała w TNS OBOP, zajmując się kompleksową obsługą projektów, szczególnie badań satysfakcji (pracowników oraz klientów) oraz badań pracowniczych.

Kolejna nowa osoba w Grupie IQS to Piotr Kwietniewski. Badaniami zajmuje się od 1997 r., a doświadczenie zdobywał m.in. w agencji badawczej MB SMG/KRC oraz po stronie klienta w firmie Nutricia i Żywiec Zdrój.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,