Przetargi

Wojak wybiera agencję do produkcji spotu

Kompania Piwowarska prowadzi przegląd w związku z planami kampanii TV.

W przeglądzie biorą udział trzy agencje, w tym GPD, która obecnie obsługuje markę Wojak, ale przede wszystkim w zakresie BTL. Rozstrzygnięcie powinno nastąpić za około dwa tygodnie.

Będzie to pierwsza od długiego czasu kampania telewizyjna Wojaka, ostatnio pojawiały się jedynie billboardy sponsorskie.

Wojak jest marką ekonomiczną, która trafiła do Kompanii Piwowarskiej w 2007 r.  po przejęciu Browaru Belgia. Pomimo nikłego wsparcia brand w ub.r. finansowym podwoił swoją sprzedaż.

W ostatnim czasie wzrosło zainteresowanie dużych marketerów rynkiem najtańszych piw o cenie półkowej ok. 2 zł, a nawet niższej. Kilka miesięcy temu firma Carlsberg Polska wprowadziła na ogólnopolski rynek ekonomiczną markę Książ.

(współpraca ML)