M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sephora uczy klientki make-upu

Iwona Dudzik | 2 listopada 2011, 06:00

Kampanię eventowo-internetową "Make up w wielkim mieście" realizuje Sephora. Celem jest przyciągnięcie klientek i zachęcenie do eksperymentowania z kosmetykami do makijażu.

Akcja Sephory trwać będzie w listopadzie i obejmie działania w internecie i eventy w największych miastach. W internecie powstał wideoblog o makijażu. W krótkich filmach instruktażowych makijażyści Sephory demonstrują, jak umalować się na każdą okazję.

Wideoblog jest promowany w social mediach. Ale nie tylko. Makijażyści Sephory odwiedzają 6 miast (Kraków, Warszawa, Łódź, Wrocław, Gdańsk i Poznań), aby w tamtejszych salonach osobiście doradzać klientkom.

Twórcą koncepcji akcji "Make up w wielkim mieście" jest dział marketingu Sephory. Kreacja i obsługa internetowa leżą po stronie agencji marketingu zintegrowanego House of Brands. Obsługę eventową powierzono agencji Super Super, a public relations - Questia PR.

W Polsce Sephora ma ok. 50 proc. udziału w rynku perfumeryjnym, co daje jej pierwsze miejsce w tym segmencie (badania AC Nielsen). Sieć obejmuje ponad 1 tys. perfumerii na świecie, w tym 85 w Polsce. Sephora jest częścią koncernu LVMH, największej korporacji dóbr luksusowych.

 

 

 

 

Czytaj więcej na temat: , , , , ,