M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dialog rozpoczyna kampanię reklamową związaną ze zmianą strategii

Serwis Dzienny | 15 grudnia 2003, 00:00

Telefonia Dialog rozpoczyna dziś kampanię reklamową, która potrwa do stycznia 2004 roku i obejmie telewizję, prasę ogólnopolską oraz nośniki wielkoformatowe...

Telefonia Dialog rozpoczyna dziś kampanię reklamową, która potrwa do stycznia 2004 roku i obejmie telewizję, prasę ogólnopolską oraz nośniki wielkoformatowe w dużych miastach Polski. Kampania ma mieć charakter wizerunkowy, jej głównym celem jest budowa świadomości marki Dialog na terenie całej Polski. Kampania jest elementem nowej strategii marketingowej Dialogu. Jak mówi Marta Pietranik z biura prasowego Telefonii Dialog, firma osiągnęła taki stopień rozwoju, na którym dysponuje już podstawami do oferowania usług o bardzo wysokiej jakości po konkurencyjnych cenach. Firma będzie się w związku z tym pozycjonować jako "lider jakości" - przede wszystkim jako firma przyjazna klientom, gdzie standard obsługi klienta stoi na najwyższym poziomie (ma ją to znacząco odróżniać od konkurentów). W listopadzie Telefonia Dialog rozpoczęła świadczenie usługi połączeń miedzystrefowych, międzynarodowych i do sieci komórkowych z wykorzystaniem prefiksu 1011- rozpoczynana właśnie kampania ma przede wszystkim zbudować podstawy do dalszych kampanii produktowych ze szczególnym naciskiem na usługę 1011. Kampanię przygotowała agencja Yapan i dom mediowy Starlink. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , ,