M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Gortat promuje Rossmanna

Joanna Dziwisińska | 3 listopada 2011, 06:00

Znany koszykarz wystąpił w reklamie sieci drogerii.

Koszykarz Marcin Gortat jest twarzą listopadowej kampanii reklamowej drogerii Rossmann skierowanej do mężczyzn. W ramach koncepcji marketingowej Rossmanna listopad ma być męskim miesiącem.

Kampania z Gortatem w roli głównej będzie realizowana w stacjach TVP, TVN i Polsat, kilkudziesięciu kanałach tematycznych, na nośnikach outdoorowych (około 400 billboardów), w prasie skierowanej do mężczyzn ("Playboy", "Logo", "Film", "Top Gear", "Auto Świat", "Magazyn Przeglądu Sportowego", "Polityka", "Wprost") oraz w wydawanych przez Rossmanna magazynie "Skarb" oraz portalu Rossnet.pl.

Spoty telewizyjne przygotowało studio Ribbit, media zaplanowała i zakupiła firma Bi Fri Marketing Consulting.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,