Kraj

Szybkie tempo Coffeeheaven

Imponujący rozwój sieci, w 2013 roku możliwa kampania w TV.

Sieć Coffeeheaven w październiku otworzyła aż sześć lokali: we Wrocławiu, w Szczecinie, Bielsku-Białej i dwa w Warszawie. Łącznie działa w Polsce 85 kawiarni tej marki w 16 miastach. Do końca roku finansowego – czyli do końca lutego – liczba lokali ma przekroczyć setkę.

Mimo tak spektakularnego rozwoju na przyszły rok nie jest jeszcze planowana kampania reklamowa w telewizji, najważniejszym projektem jest obecnie program lojalnościowy My Coffeeheaven. Kampania może natomiast pojawić się w roku 2013. Obecnie w działaniach promocyjnych marka współpracuje przede wszystkim z agencją Huddleston, która odpowiada za wystrój kawiarni, opakowania i materiały promocyjne.

Coffeeheaven jest liderem polskiego rynku, ale konkurencja nie śpi. McDonald’s ma już 50 kawiarni McCafe i będzie je nadal rozwijał. Z kolei Starbucks, który wystartował zaledwie dwa lata temu, ma mieć na początku przyszłego roku 20 kawiarni.