M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

HP uruchomiło polską część globalnej kampanii produktów do fotografii cyfrowej

Serwis Dzienny | 15 grudnia 2003, 00:00

Hewlett-Packard Polska rozpoczęło kampanię reklamową promującą sprzęt do fotografowania i obróbki fotografii tej firmy. Kampania potrwa do końca stycznia, obejmie...

Hewlett-Packard Polska rozpoczęło kampanię reklamową promującą sprzęt do fotografowania i obróbki fotografii tej firmy. Kampania potrwa do końca stycznia, obejmie prasę oraz outdoor i reklamę na autobusach w największych miastach. Podstawą działań jest część prasowa, na którą złożą się reklamy w dziennikach (m.in. "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita"), tygodnikach (m.in. "Wprost", "Newsweek", "Przekrój") i miesięcznikach (prasa fotograficzna, kobieca i podróżnicza). "W naszej komunikacji pokazujemy nowe produkty HP związane z fotografią cyfrową. Chcemy wyjaśnić konsumentom, że nasze produkty są w stanie zaspokoić ich wszystkie potrzeby związane z całym procesem fotografowania i obróbki zdjęć, a przy okazji są to produkty tak proste, że fotografią cyfrową można się po prostu bawić" - mówi Magdalena Trojanowska, marketing communications manager IPG w Hewlett-Packard Polska. Kampania jest częścią globalnych działań HP koncentrujących się na promocji sprzętu do fotografii (cała kampania wyceniana jest na 300 mln dol.), a kierowanych do rynku masowego. Równolegle HP Polska prowadzi dwie mniejsze kampanie. Jedna z nich wspiera akcję promocyjną przygotowaną wspólnie z Ideą (PTK Centertel), polegającą na gwarantowanym dostępie do internetu przez urządzenia mobilne za 49 zł miesięcznie (poprzez GPRS). Jak mówi Luiza Dzienkiewicz, marketing communications manager PSG w HP, wsparcie tej promocji kampanią zaplanowano do końca br. (prasa, internet, BTL), jednak ze względu na duże zainteresowanie klientów ofertą pradopodobnie zarówno sama promocja, jak i kampania reklamowa zostaną przedłużone - w styczniu najprawdopodobniej rozpocznie się druga fala tej akcji. Część prasowa kampanii obejmuje m.in. "Gazetę Wyborczą", "Rzeczpospolitą", "Gazetę Prawną", "Puls Biznesu", "Mobile Computing", "Biznes Trendy" (magazyn insertowany do wybranych wydawnictw Inforu), "CRN", "Computerworld". Druga z kampanii wspiera komputery biurkowe produkowane przez HP. Toczy się ona przede wszystkim w prasie ("Gazeta Wyborcza, "Rzeczpospolita", "Puls Biznesu", "IT Reseller", "CRN", "Computerworld", "Chip", "Komputer Świat"). Kampania potrwa do końca roku, prowadzona jest pod hasłem: "Zacznij od oszczędności". "Jest to druga fala naszych działań, które prowadziliśmy kilka miesięcy wcześniej w tym roku - mówi Luiza Dzienkiewicz. - Głównym jej celem jest przekonanie konsumentów do korzystania z legalnego oprogramowania i markowego sprzętu komputerowego". HP Polska nie ujawnia budżetów swoich kampanii. Przygotowaniem wszystkich kampanii zajmowały się agencja Publicis i dom mediowy Optimedia Poland. (MG, PM)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,