M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Walmark wspiera Marsjanki [WIDEO]

Maciej Florek | 4 listopada 2011, 06:00

Podstawą komunikacji jest konkurs, który dodatkowo promowany jest w telewizji i internecie.

Walmark rozpoczął kampanię reklamową suplementu diety dla dzieci pod marką Marsjanki. Podstawą komunikacji jest konkurs dla najmłodszych. Polega on na przesłaniu rysunku ukazującego sytuację, w której dziecko pomaga innym. Najlepsza praca posłuży jako scenariusz do reklamy Marsjanek, a jej autor otrzyma ponadto konsolę do gier. Dodatkowo 100 wyróżnionych przez jury rysunków zostanie nagrodzonych zestawami plastycznymi oraz produktami Marsjanki. Każde zgłoszenie do konkursu zostanie nagrodzone dyplomem.

Konkurs wspierany jest kampanią telewizyjną (stacje ogólnopolskie i tematyczne) oraz w internecie.

Agencja komunikacji Hypermedia Isobar odpowiada za kreację konkursu i strony oraz planowanie i zakup mediów online. Zakupem mediów offline zajął się dom mediowy Initiative, natomiast za działania PR odpowiada agencja Open Media.


Czytaj więcej na temat: , , ,