Kraj

Ziemowit Walczak nie jest już kierownikiem marketingu The Lorenz Bahlsen Snack-World

Wprowadzono zmiany w strukturze firmy.

Ziemowit Walczak nie jest już kierownikiem marketingu w The Lorenz Bahlsen Snack-World (właściciel m.in. marek Crunchips, Chipsletten, Nic Nac’s). Nie udało nam się ustalić, kto go zastąpił na dotychczas zajmowanym stanowisku.

Walczak funkcję kierownika marketingu w The Lorenz Bahlsen Snack-World pełnił od wiosny 2009 r. Odpowiadał za marki Nic Nac’s, Peppies, Curly, Monster Munch oraz za nowe projekty. Wcześniej był m.in. kierownikiem marketingu w Agros Novej, kierownikiem marki w Altadis Polska oraz starszym kierownikiem marki odpowiedzialnym za grupę marek dziecięcych w Danone Polska.

W The Lorenz Bahlsen Snack-World doszło również do zmian w obrębie struktury firmy. Dział trade marketingu, który dotychczas funkcjonował w strukturach sprzedaży, teraz jest w strukturach marketingu spółki. Kieruje nim Marcin Nadolny jako trade marketing manager.

Do działu marketingu dołączyła zaś Joanna Sterna jako brand manager. W The Lorenz Bahlsen Snack-World pracuje od 2007 r., pełniła m.in. funkcję junior brand managera.

Na rynku chipsów The Lorenz Bahlsen Snack-World z markami Crunchips, Chio Chips czy Chipsletten konkuruje m.in. z należącym do Frito Lay Polska brandem Lay’s. W ub.r. marketer wydał na reklamy swoich marek 49,1 mln zł, a od stycznia do września br. – 22,1 mln zł (wg Kantar Media).